att tänka som ett ting

ja de förslaget fick ja av Mandy, jag frågade om ngn visste var kameran var och då tyckte hon att jag skulle försöka tänka som en sådan :P haha men ja lovar det enda ja kom fram till var att den sketna lilla saken inte styr sina egna handlingar.. de är ju.. hmm.. "ngn" annan.. I wonder whom.. 

Gick iaf bra att jobba, de barn som skulle gå hem 17.15 gick hem ca 16.30 och dem som skulle gå hem 16.00 gick efter 16.30, hehe lite omvänt men ja, jag hade ju arbetstid till 17.30 iaf så de gjorde mig inget! De var jag som skulle stänga så ja fick låna nyckel, jobbigt att stänga när man inte jobbar där i vanliga fall, visst ja kan alla rutiner och vissa därinne tar mig som fast anställd då jag vart där så länge :P men har man ingen egen nyckel så ja.. komplikationer tillkommer.. ^^ aja allt löste sig iaf :) 

shoppade iaf färdigt presenter, nöjd tror jag att ja blev iaf! ^^ och vi får väl hoppas att mottagaren blir de me :P 

Nu ska jag ta å luta huvet en stund, snart dags att gå upp :S JOBBIGT! 

Natt natt och suss gott..  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0