Blev lite inspirerad av den rosa skivan ^^

DragonForce - Through the Fire and Flames




Idag har ja jobbat mellan 12-17 på traktorn, mysigt, vi var ute hela tiden nästan, iaf efter att alla vaknat från vilan :) Ja började känna i min jackficka efter busskortet, som alltid brukar ligga där, men nej då låg de inte där! jag som bara hade åkt ett par resor på det :S så de blev nog snott i lördags, lr oxå har ja på ngt vis tappat de ngnstans.. hmm ska prata me mirre oxå.. jag var ju dit en snabbis innan färden till Brigitta.
Karro frågade om vi kunde rida ihop och de sa ja ju förstås att vi kunde, sällskap är alltid roligt att få! men till slut kom vi överens om att hon skulle rida Spök och jag Puckis, och ja va ska man säga om den hästen, han kan hur mycket som helst så han är rolig på det sättet men han är ungeför lika snabb som en snigel.. han lämnar dock inte slemspår efter sig ;P
Jag lär iaf känna av de i benen imorrn..

Synd har ganska spända juver nu, men ja tycker dem ser lite annorlunda ut :P måste ta hem ngn som kan de där bättre än jag! håll tummarna allihop för att de ska gå bra för flickan när bebben vill ut! de ska jag göra iaf! så dem nästa lossnar ^_^

Nu ska ja nog försöka sova lite, komma isäng före tolv en natt vore ju kul för omväxlings skull :P

Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0