Don´t you just have to love the weather?

ÅÅH vilket underbart väder! man blir så glad så smilgroparna nästan sitter uppe i öronen på en! ;P haha ok kanske var att överdriva men vadå!! man mår bra av sol, jag tror jag är en vädermänniska, ok ja skulle tro att de flesta är det, bara adet att alla blir glad av olika slags väder.

Igår var jag och klippte mig och gjorde slingor, blev helnöjd! skitsnyggt :) så nu är man "fit for fight" för lördag. ;)
Mirre och jag skulle ju ha åkt in till stan idag, lr ja skulle åkt in till henne, men nu visade det sig att jag har tittat fel på veckor.. ja ska jobba mellan 15.17.30 idag och ja trodde jag skulle jobba mellan 8.30- 12.30 på öppnis, för då skulle jag kunna åkt in, men ja nu visade det sig iaf att mirre inte heller hade tid för de, så vi bestämde att vi skulle shoppa grejjer på varsitt håll. Blir nog bra de där ska du se..  

Planen är att jag ska rida lite innan ja ska jobba, och ja måste uppdatera hemsidan lite nu sen jag varit på utställning, måste lägga in bilderna här inne oxå. Ja ni får väl se hur de blir ;P

C ya och i detta vackra väder.. carpe diem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0