jaha när man nu ville.. så går det inte!

Bara för att bloggen legat nere pga serverbyte så har jag inte kunnat skriva.. ok troligen ingen annan heller :P men saken var väl den att jag verkligen ville skriva..

Jag var iaf på russellträff i Bålsta hos Kicki, Lelle och Foppa skiitkul var det! Och vi hade underbart väder där, ja de var de väl här hemma också :P

Bilder från träffen kommer när, jag har bearbetat dem lite :)

Idag har jag gått med Birk med Millan på ryggen och vi följde med Vickan och hämtade Gumman sen gick vi runt "melins" och då plockade vi upp Thea när vi gick förbi där, medan vi väntade på att dem skulle hitta hjälmen till Thea så fick Millan provsitta Gumman och då ville hon fortsätat rida henne och Thea sa inte nej till att rida Birk så så blev det :) När vi var hemma på våran gård skulle ju Millan kliva av och Thea sitta upp på Gumman och sen skulle dem gå tillbaka med Gumman igen, men då blev Millan jätteledsen, lugnade sig lie när jag sa att hon skulle gå hem igen till Maja för det var ju Majas häst :P

När vi väl kommit in så slängde jag i mig mat och sen stack mamma och jag ut och red på Spök och Reykur, kul var det! Reykur var ngt ömfotad efter skoningen men inte Spök trots att hon har fått ändra skostorlek med ca 2 nr ^^ hon hade lite små skor och vips så ändrades traven på henne och steget blev bättre! :D Vilka underverk ett par (ok 2 par..) skor kan göra :P

Nu ska ja gå ut och pussa pållarna godnatt!

C ya & Good night



Kommentarer
Mandy

gå in på skapa nytt inlägg å sen html. så skriver du i embedkoden från youtube. lätt som en plätt :)

2008-04-03 @ 00:21:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0