Kan man finna inspiration?

Jag skulle behöva finna lite inspiration till att skriva i bloggen, just nu har de inte funnits ngn lust alls till att skriva här fast jag vet att de är så roligt när man väl kommer igång att skriva ^^ en anledning kan ju vara att min kamera inte fungerar längre, har blivit en spricka i displayen så jag antar att den fått sig en törn.. :(

De händer ganska mycket grejjer häromkring just nu, jag har sökt jobb i Uppsala (håll tummarna), mormor ligger på sjukhus, bebisarna växer så att det knakar om det, och nu har vi bestämt helt vad dem ska heta, hingsten efter Synd kommer att heta Þokki från Frebro och det lilla stoet som Spök fick kommer att heta Þokkadis från Frebro, jag vet att det kan klassas som dålig fantasi, men det är inte själva namnet vi tänkt på utan det är betydelsen i namnet som är viktigt.  Þokkadis betyder skönhetens gudinna, vänlig nymf och Þokki betyder med begaligt sinne.

Þ =
Engelskans "th"

Ska försöka föra över lite bilder från mammas nya (konstiga, har inte vart ngt annat än fel på den) telefon, där har ja knäppt lite bilder på doggarna och hästarna. 

Ingen som vill ha en liten albinokanin? han är jättesöt och jättesnäll och ca 1 år gammal. Ska försöka lägga in en bild så småningom...

Nu ska ja laga mat och sen får ni hålla tummarna för att de inte dröjer 2 veckor tills nästa blogginlägg :P

Puss å hej leverpastej!


Kommentarer
Mandy

Jag vill ha en kanin :D

Men ere en sån med röda ögon vette fan :S Dem e läskiga

2008-09-05 @ 16:11:33
URL: http://mandya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0