Everything happens at saturday..

Hmm.. häcken full på lördag lr vad säger ni?? jag vill gå på Häst & Hund loppis på Svea och titta på julshowen på Tirk, och sen ska ja till Ickan på kvällen, fullt ös medvetslös ^^ Och om hästarna blir skodda imorgon som min käre morbror halvt om halvt lovade idag så då vill jag nog rida på förmiddan me..

Imorrn blire oxå rätt mycke o göra, mamma vill att ja ska följa me till Uppsala o träna, ska åka med Issa vid 15 imorgon och jobba i Örbyhus på dagis, lite spännande faktiskt =) Sen ska ju kjelle komma och sko oxå.. hmm ja.. eventuellt.. allt är ju relativt..

Imorse ringde vaktmästarn mig vid tjugo över sju och undrade om jag var hemma.. men nee ja va hos mamma så då frågade han om de var ok om han tog huvudnyckeln och gick in i min lägenhet och fixade hyllan ovanför spisen, och de var ju självklart! klart att man vill ha den fixad, ärligt talat så vet ja inte om att fixa en hylla ingår i deras arbete men Rolf e snäll han ^^ han hade varit och tätat fönster åt mig med, men bara ett :S och de var nederfönstret i rummet.. så, ja man kan ju säga att de hjälpte lite, nu har ja ju iaf 19 grader inne, men de drar fortfarande =/ vaktmästaren själv önskade att man kunde bygga igen dem där j***a takfönstren för det var problem med dem i hela huset! Alltså inte bara jag som lider av dem..  ^^

Nu vill nog mina fyrbenta vänner komma in och man vill väl inte göra dem sura ;P

Ha de!


Kommentarer
Karla

Aaa de är den filmen, den är så rolig :D

älskar dom 2 små killarna som är med!

2008-12-11 @ 00:00:18
URL: http://shabuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0