Blää magsjuka..

Ja magsjukan är anledningen till att de inte blev någe blogg skrivet igår :/
och just nu mår jag fortfarande fan, har en otrolig smärta i ryggen sen att ja legat på soffan hela natten, har iaf lyckats få i mig en macka ^^ får se om den får stanna kvar..

mamma snacka ngt om lunch, men ja jag vet inte, kanske blir för mycket för magen efter att inte ha ätit någe alls sen kl 21 igår..

nu blire tandborstning och munsköljning, missade munsköljningen igår ( munsköljning för piercing^^ )

efter de blire dusch.. ja jag kan inte tänka mig att man luktar så gott :P

Hej så länge!


Kommentarer
Karla

Mia har du piercat tungan ? :O
Btw härligt att du skaffat dig en blogg
en till att läsa under väntans tider ;P..

2008-02-05 @ 11:34:33
URL: http://Shabuls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0