Blogg..

..är ett fenomen som ja råkat fastnat för. Att det tagit tid att skaffa en blogg här är väl mest för att fantasin på namn tagit slut ^^ men de blev Nennir som på isländska betyder spökhäst, tyckte det var så passande då mitt nya inköp av häst heter Spök som i sin tur betyder avslappnad och klok :P men nog om de..

Idag har ja haft fullt upp, började med att mocka boxar, sen tog mamma o jag oss en sväng på Reykur och Synd. Vi kom tillbaka och insåg att vi var vrålhungriga både vi och hästarna. Så dem fick mat och vi gick in och åt mat, sen satte jag mig vid datan och fixade ihop millans familjepärm som hon ska ha med sig på dagis, riktigt effektiv är man :)  efter det åkte vi hem med mormor som vart här sne i torsdags, hon hade hemlängtan tror ja :P 

satte mig vid datan när ja kom hem och började leta namn till blogg och till fölisarna :D himla svårt att hitta namn åt dem små juvelerna, man vill ju ha enkla namn med fin betydelse. Vi insåg att de är bättre att bestämma namn efter att dem ploppat ut i slutet på April och i slutet på Juni.
Vi åt mat och sen gick ja ut i stallet och mockade resterande boxar, inget man ser fram emot att mocka Spök´s box :S  Var iaf duktig och gjorde sen tänkte ja ta första ridturen på henne sen ja fick hem henne i fredags, och vilken skillnad de är på henne och Synd oj oj men ja älskar min lilla synd iaf :) hon gör sitt bästa hela tiden :)

Lägger in 2 bilder på mina flickor :)


Kommentarer
M a n d y

Den till vänster va de sötaste ja sett :)
Kul att du skaffat dig en blogg

2008-02-04 @ 03:22:13
URL: http://mantinic.blogg.se/
Emelie

Välkommen till bloggvärlden, skitkul när man kommit igång, precis som en dagbok ju. Ja, det är viktigt det där med vagn, både jag och Pär är nöjda. Bilder kommer på bloggen min, bilder som jag själv knäppt.

2008-02-04 @ 10:16:02
URL: http://emeliesellmander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0