Han får fortsätta ha sitt smeknamn

Ja han sa att han skulle komma idag, och skulle t.o.m försöka komma före 12, men nu är klockan snart sju och han har fortfarande inte dykt upp så, ja skulle då tro att han inte kommer idag =/ JÄDRA GUBBE!!
I denna takt med rummet hinner ja ju flytta hemifrån, ja har ju bara väntat 8 (snart 9) år på detta, och javisst de är dags att flytta hemifrån, men ja vill vänta tills körkortet finns i min hand :P ja har väntat o väntat på att de ska dyka upp ngt i flingpaketet, men nee ^^ så nu får ja ta mig till körskolan istället. Dragit mig för det, då ja i början var väldigt osäker vid ratten, men nu kört så pass mycket att ja vet hur man gör allt (ok, inte allt) :P men tillräckligt för att ta mig till en körskola xD

Får inte min fina stjärnhimmel som ja vill ha ovanför sängen :( hehe han klagade så mycket över att han var tvungen att göra 81 hål i taket... så ja får försöka få in två "riktiga" timmerstockar i taket och sätta i 3 spottar i varje. Ska finnas frigolitstockar som ser precis ut som riktiga :) ska bara hitta dem och kolla vad de kostar, garderoberna kom iaf hem i lördags så jag får 3 stycken :) kanske får plats mer i dem än i den ja har nu, ja har ju dubbel uppsättning av de mesta då man måste ha både stallkläder och "vanliga" kläder, TRÅNGT!!

Måste ta å ställa mig och måla plank oxå, köpte ju bets till taket, men de ska ju på planken innan man sätter upp dem :P de blir skita snyggt när de är klart!!

Ska ut och ge hästarna igen och sen får vi väl se när Mandy hör av sig, planen ligger i att ut och gå en sväng me Teddy o Algot, Frida o Kira, får se hur de blir me 2 spaniels o 2 jrt:s, hundarna tycker säkert de är skitkul, har ju träffat dem förut med. (ut och gå me 2 puckon o 2 popcorn) pucko = spaniels, hehe ja iaf våran spaniel xD

kanske kommer bilder på rummets uppdatering...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0