Kaos som slutade bra :)

Om den 23/2 utställningsdag

Ja så vare, ja hade planerat att kliva upp 02.30 bara för att i lugn och ro kunna göra mig klar till 03.30 då Sara och Anna skulle komma och hämta upp mig här. När klockan var 03.50 då ringer Anna till mig och säger "-Hej! Nu är vi påväg vi ska bara tanka först." hehe jaha och vart var jag då? jo i sängen.. min värdelösa telefon hade kopplat ifrån larmet ngn gång under natten, så ja, jag hade ungefär 10 minuter på mig att göra mig klar innan dem kom hit! Gissa om ja var glad att ja hade packat de mesta dan innan, så de var bara att göra frukost att ta med sig, och klä på sig, samt släppa ut bur och Kira till dem som stod och väntade på gården. Kiras bur fick inte plats så då fick dem stoppa in henne tillsammans med en annan und och det gick bra de med :)

Vi stannade en bit utanför Södertälje för att käka frukost och rasta hundarna. Samt vänta in Lena från Russelgårdens kennel. Sen fortsatte vi och vi var framme ca. 9.30.

dagen löpte på fort och lilla Enya (Sarahs hund) blev 2:a i sin klass, och innan jag visste ordet av var de min tur att ställa Kira, och de gick himla bra de slutade med att vi gick hem med rosett! en fjärdeplacering men iaf rosett :D

Sen när utställningen var avklarad så körde vi race med hundarna och i Kiras lopp var det bara tre hundar och där var de Sarahs hund Quelly som vann i det heatet, och i andra heatet var det Sarahs hund Vilma som vann. Så i det stora hela gick det JÄTTEBRA för Sarah och hennes hundar GRATTIS till alla rosetter och placeringar!

Efter race var de Årsmöte så då stannade vi kvar på de eftersom Anna och Sarah är medlemmar i styrelsen. Sen vid halv 7 ca. kunde vi åka hemåt och vid 21.30 så stannade vi på mc donalds i Arboga (tror ja)  och åt och sen var ju inte jag vaken så mycket längre kan ja säga :P men vaknade till när vi kom till Uppsala och släppte av Anna och hennes hundar där, för där stod Alex och vänta. Sen fortsatte Sarah och jag hemåt och jag var väl hemma runt 00.30 så då vare bara bums i säng för min del. Fy satan va trött ja va, men ja hade iaf en bra dag trots dålig start på dagen :P


Kommentarer
Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-27 @ 10:32:45
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Sanna

Ha en fin dag :)

2008-02-27 @ 10:41:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0