nyklippt & nöjd

Ja nu är man "frissad" igen :) hehe reaktionen här hemma blev, "- de syns ju knappt att du klippt dig?!" men ja är klippt precis osm ja vill ha de, och då är iaf ja nöjd :) även om ja kommer behöva klippa mig ganska snart igen :P pga sparad lugg, men ja hon tog av massor så de låg en jättehög på golvet för jisses va mycket hår ja har, inte så tjocka hårstrån men jag har MÅNGA av dem *fniss*. När man gått å lagt sig med blött hår så brukar ja jämföra mig själv med en pudel och ett troll på morgonen, ja lovar de är riktigt likt :P
Ska färga håret efter att jag gjort stallet så de blir lite färg i de, ja har ju inte färgat håret sen sista ja klippte mig och ja.. de var läängesen...

Men skönt ska de bli, är iaf nöjd med Mia som frisör nu, man har liksom lärt känna varandra lite nu. Fast ja måste medge att ja saknar Jessika som frisör :/ hon förstod vrf ja ville ha de som ja vill ha de, och hon tyckte de var roligt att testa olika färger i håret på mig. Tycker väl inte riktigt att Mia är så, men huvudsaken är att hon klipper bra så får man färga själv sen :)

Idag har iaf "osynlige mannen" varit här, kurt argumenterade så fint åt honom att att den där Elis (vårat husspöke o föredetta ägare på huset) hade satt tillbaka elementet :P då sa pelle-martin: - men va dum han är! ja som var dit och tog bort de!  men de fick iaf fart på honom så han var hit idag och tog bort elementet så nu äre bara att sätta dit nya elementen :D

MÅSTE KNÄPPA KORT PÅ RUMMET NU!! vill ha före och efterbilder
Kurt ska beställa balkar till taket (finns i konstmaterial som man limmar dit) och glad 'r jag om ja slipper dem där lådliknande sakerna han satt upp i jens rum...

nu ska pållarna få komma in..

Hade fina fisken tills nästa gång ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0