En evighet

har det gått sen mans krev sist, hmm tror ja tappat lusten att skriva lite, trots att man vet att de är så roligt när man väl sätter sig och skriver, de funkar lite som terapi ^^

Men men jag har inte gjort så mycket mer än att jobba, kämpat med att få på en grimma på bebisen (lyckades :D *stolt*) och varit på agilitykurs i helgen. Jisses va kul de är att se när Kira har så kul, hon blir heltaggad när de är skoj på gång :D hon biter nästan fingrarna av en när hon ska ta godisen för att hon är så på G. Synd bara att hon blivit så fruktansvärt sur på alla, hon morrar och är det riktigt illa visar hon tänderna, en riktig liten surgumma har de blivit av henne :( tycker hon har blivit värre sen vi tog hem Berta till familjen.. men men de går inte att göra så mycket åt.

Nu har jag jobb inplanerat resten av veckan plus att jag ska få in att jag ska åka till stan samt hälsa på Emelie och bebben nu medan dem är i den "stora staden" Tierp. Sen på torsdag ska de väl bli studentfirande av Mirre eftersom hon blir (hmm..) "vuxen" då :P

Tror jag ska ut och gå en sväng får se om jag kan få med mig Vickan oxå, roligare att gå om man är 2 :)

Hejs svejs så länge.. bilder kommer när kameran är återfunnen.. (ja den är borta igen..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0