Huvudbry och ett extra steg in i vuxenlivet

Ja jag var ju på grytträning igår förmiddag med Kira och de gick skitbra, hon var så het på grävlingen att ja fick ta ut henne en stund därifrån och gå å bada henne så hon skulle lugna ner sig. Sen fick jag komma in igen och då tyckte han att ja skulle köra karaktärsprov på tisdag, men då måste ja ha en tävlingslicens på henne och de har ja inte, samt att ja måste bli medlem i svenska grythundsklubben, och betala in provavgiften till tyska jaktterrierklubben eftersom de är där domaren kommer ifrån. *SUCK* detta virrvarr tvingar en in i vuxenlivet och jag känner att de är lite mer än vad jag klarar av just nu. Jag kan inte bestämma mig :S lillebror har avslutning då oxå så de känns taskigt att ja ska åka bort då.. pga hunden.. nee tror jag bestämmer mig för att inte göra de, de är för mycket stress just nu.

Var till Mirre igår en sväng efter att ja gjort klart stall och allt annat, de var kul, men jag vet hur översociala de folket blir när dem spelar.. inte alls sociala me andra ord så de blev ganska snabbt tråkigt så då åkte Vickan och jag hem igen, men de gjorde inte så mycket sen iaf för ja somna på soffan så fort ja satt mig i den.. ja som skulle titta på Dirty Dancing ;P men men får ta den typ idag istället ^^

Ja jag tror ja går och kikar på den nu XD

Ha de gött, gott folk! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0