2 more days..

mm vissa vet redan va de betyder andra inte, de som orkar bry sig får väl fråga :P

Igår blev de lite slött me skrivandet, men ja var ute och gick me doggsen på förmiddan, klart att man ska ut och gå när de e pissväder, man vill alltid ut och gå när de inte är bra väder, men sen när det väl är det ja då sitter man inne på sitt feta.. rida är en annan sak de kan jag göra i nästan alla väder, då bortser jag från snöstorm, dimma, och ösregn. Sistnämnda går om det börjar när man är ute och rider, men inte precis så att man kastar sig upp på hästen om de ösregnar.. lr hur..?
Jag var iväg och jobbade igår oxå mellan 12-19, bra med pengar har jag hört ;) sen när ja kom hem var jag helt slut så de blev inte mycket mer än att gå ut i stallet och sen slappa vid tv:n.

Idag har ja jobbat i Björklinge mellan 7.30-14 skoj skoj :)

nu ska ja va trevlig mot Issa hon kom ju me splessenner ;D

Ha de gött!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0