förkylningar.. en "pain in the as" som man aldrig blir av med!

Förkyld igen! ja tror jag blir tokig, har skavsår under näsan och tårarna rinner o blää! ja vill inte vara mer förkyld!
Jag vill vara frisk och jobba! helst i Tierp, ja hör och häpna men de vill jag :P saknar stället, som tur är ska jag dit på onsdag och jbba ch då måste jag prata med dem, de känns som jag blivit ersatt med annan vikarie för jag vet att dem konstant behöver vikarier. Men ändå hör dem aldrig av sig, ja tor de blev lite fel där när jag började vicka i Björklinge me, nu tror dem att jag är där hela veckor vilket jag inte är :/ ok om jag hade jobb där men de har jag ju inte heller så nu går man bara hemma och släpar. Jag förstår dig Mandy om du får långtråkigt om dagarna!

Har just tittat på Råttatouille den var bra, lite trög i början men den kom igång riktigt bra sen, igår tittade jag på Alvin och gänget innan vi åkte till Jonny och Emma och firade henne, trots att hn inte fyller förrän imorgon, men ja vi hade inte tid att åka då och inte nästa helg heller :P

Nu ska jag ta å hänga tvätt..

C ya..

.. sometime..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0