kul ska de bli..

att åka på russelträff på söndag :D de e kul att se så många popcorn på en gång! alla är de så olika men ändå så lika, om ni förstår..

Idag var Sarah, Henrik, Sofie och lilla William här, mamma skulle få hälsa på lilla Enya och Sofie skulle få rida lite på Birk. Vi ska få låna med oss lilla Enya på utställningen i Timrå, då blir det lite mer att göra iaf! även om det betyder att vi måste åka tidigare hemifrån än planerat. Men de ska bli så kul, lilla Enya är ju så söt!! håll tummarna för att de går bra för oss, de är mamma som ska visa henne då :) Och jag ska visa Kira om inte mamma fått smak på de där med att gå in i ringen då förstås  ;P hehe men jag vet att Kira kommer bara att titta på mig om jag står utanför ringen. Så ja vi får se. Först och främst nu så är det russelträffen som gäller! Med grillning, race och allt vad det innebär =) 

Knäppt lite bilder på när Sofie red Birk och William 6 mån. satt för första gången på en häst, men  har inte hunnit lägga in dem än på datorn så ja ska se om jag hinner lägga in dem imorgon, lr ja idag.. beror ju på hur man ser det :P

Nu ska jag sova, ska jobba i österrike imorrn (en plats utanför Tobo XD) för er som undrar..

Natt natt och dröm sött gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0