ok.. glömsk är jag.. men de finns de fler som är..uppenbarligen..

jaa, min så fint planerade dag, blev en så icke planerad dag =/ Var ute i stallet när min falon ringde ca. 08.50, de var Ann, hon frågade om jag var påväg ner till Öppna förskolan.. hmm ja de var jag ju helt klart inte :P Gun hade ju sagt att hn skulle ringa mig när det var dags igen, men det hade hon inte gjort. Dessutom var hon nu sjuk... Ja mitt svar blev ju jag kommer så fort ja kan, så på ca 25 minuter hade jag slppt ut hästar, in bytt om och kommit ner till öppnis, jag kom samtidigt som första familjen kom. Idag kändes det iaf mycket bättre att vara där, inte lika uttittad som förra gången jag var där.
Kurt, mamma och Millan kom och hämtade mig där när jag slutat, så då åkte vi till Ica Maxi i Gävle, gjorde några fynd måste ja säga, blev piratmjukisbyxor, ögonskugga, hårfärgningsmedel, ingredienser till kladdkaka, MUMMA!! tänkte bjuda dem små liven på de imorrn kväll. Skulle ridit med Vickan men kom hem så sent så hon red själv istället, ska rida imorgon.

Håller tummarna för Maria och Jamila Berg på söndag, dem ska tävla i istölt på studenternas IP i uppsala, nära och bra för oss!!

Lycka till!!

Nu ska jag nog gå å duscha sen sova tror ja..

C ya! ^_^


Kommentarer
Emelie

Ja, det går bra att jobba, ganska lungt jobb ju, så man tar inte ut sig. I onsdags så körde vi bara bil hela dagen, pga. snövädret.
Ja, det finns massor, mamma och jag ska in på fredag till uppsala och shopa lite som är kvar. Ska köpa spjälsäng och bilbarnstol, plus lite mer söta kläder tror jag. Ja, strl.40 var inte stort, men de brukar växa fort med sen ju, hur många veckor förtidigt kom hon till världen då?

2008-03-24 @ 09:47:35
URL: http://emelie.sellmander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0