seg lr vad..

ja tror jag tappade stinget där ett tag på bloggandet :P men nu kommer det bilder och uppdateringa så be prepared for a loong story..^^

image32

hihi kolla in sovstilen! Var jobbigt att ha storebror Jonny m. sambo Emma hemma på besök över påsken.



Skogspromenad med hundarna, knäppte kort i sepiafärg, blev några bra bilder men jag vill verkligen ha en bättre kamera..!



Var på istölt i Uppsala 23/3 på Studenterna IP, det var Istölt av elit-klass, jättehäftigt att se!
Bild 1: Maria Berg på Svartur vom Hochwald,
Slätterne gård
Bild 2: Helene Blom på Soldán frá Hvítanesi, Västerboda gård

Helene har jag haft som ridlärare och Maria Berg var det som jag köpte Spök av :) Jättetrevliga människor.

Skulle lägga in ett klipp från youtube, men för det första vet jag inte hur man gör och sen hittar jag inte på klippet.. ironiskt eller hur? :P

Nu ska jag gå ut i stallet och ta in dem små liven!



Kommentarer
Emelie

Japp, det tror jag, ska bli så skönt, och jag komme rju att ha fullt upp!!! Pär kom hem, han hade bihållsinflammation, så han är sjukskriven nu idag. Så nu sover han.

2008-03-28 @ 08:54:57
URL: http://emelie.sellmander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0