Äntligen! :P

Haha hittade både jackan och kameran idag! så nu kommer bilder på nytillskottet :)

Uppdaterade hemsidan idag oxå så nu finns Berta med där oxå =) www.freewebs.com/kirevir för er som inte vet ;P
Och eftersom jag hittade kameran idag så finns nu även bilder från utställningen i Timrå och bilder på Enya och Kira när dem busar i soffan, dragkamp om en gammal toffel ^^ KUL!!

Nu är de inte långt kvar till Sarah kommer och hämtar mig, hon kommer vid 01.00 och då åker vi till Järlåsa och byter bil till Annas bil. ska packa in oss, utan takbox :S får se hur de går.. ska packa klart allt så ja inte glömmer ngt.. lätt hänt att man gör de, men denna gång ska ja inte sova innan :P

Har insett att jag sagt ja till att jobba den 14 maj, men ja ska på studentskiva den 13 maj :S hur många tror att ja orkar jobba en heldag då?? inte jag..

Lite bilder..

Dragkamp om toffel..
image44

Mattes duktiga, fina flicka :) en 2:a plats i Timrå
 image45

Och sist och minst ^^ (i storlek :P) kolla in de prickiga tassarna, lite ovanligt men otroligt sött!
Våran lilla Berta ;) lr ja mammas... ja vill inte ha ngn mer ^^ räcker bra me Kira
image46

Nej nu ska ja sluta skriva och checka av en sista gång att ja har me mig allt.

C ya.. I´ll be back sunday afternoon.. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0