brist..

..på energi, ork och lust till att göra saker, finns ingen gnista till ngt.. blää!!

aja uppdatering av blogg var de.. :P vad har hänt sen sist då? förra helgen var ja på agilitykurs vilket var skitkul och ja har en oförskämt lättlärd hund har ja kommit underfund med, för från ena dagen till den andra så hade de mesta sjunkit in, min älskade lilla vovve!! :D
Under veckan har de bara varit jobb har inte hunnit lr orkat så mycket mer, även om jag mer än gärna hade velat träna lite med Kira, men men de ska göra nu har ja bestämt!, JAG SKA STÄLLA UPP PÅ AGILITYN PÅ USKAVI HAR JAG BESTÄMT!!! :P även fast ja kanske inte kommer vara proffs, så kommer det vara en kul grej :) och ngt mer att göra för Kira under hela den helgen, vi ska åka redan på torsdagen och sen ska vi vara där tills måndag förmiddag och tyvärr hamnade den där helgen mitt i min sommarjobbsperiod :( men men vad kan man göra, ja ska iaf åka på Uskaviaktiviteterna.

Idag har jag varit på grytträning för första gången i mitt liv och Kira oxå och hon var verkligen jätteduktig min lilla hund. Hon var den bästa nybörjar hunden för dem kunde lägga på dem så kallade locken på grytgångarna så fick hon gå en liten bit i gången. Skitspännande var det iaf :) de gör jag gärna fler ggr iaf, Kira tyckte de var kul hon med men hon blev väldigt trött av det så matte måste aktivera sin lilla hund lite mera.
Jisses idag fiock ja stå ca en halvmeter fråne livslevande grävling :S ja som är livrädd för dem här hemma! Hua de va lite läskigt men ja dem var ju helt instängda, och sen en bit bort så hade dem grävlingshägnet.

Här kommer en bild på hur ett konstgryt kan se ut, men det ser inte riktigt lika ut som de gryt vi var till idag.



En otroligt avslappnande känsla att blogga, att få knappa på tangenterna. Kanske är därför som vissa får abstinens av data ^^
Igår så skulle jag skriva i bloggen men då var de ngt tekniskt fel på sidan så då blev de inge av, och helt plötsligt för att planen var förstörd så blev man rastlös istället.. hmm konstigt de dära..

aja nu ska ja kika på eurovision song contest ^^

Ha de bäst allesammans :D



Kommentarer
Emelie

Det går jättebra, du kanske inthar mitt nummer, 0703883908, har telia nu, telenor kan ta sig där bak..usch. Skulle vara jättekul.

2008-05-30 @ 09:48:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0