Jisses va händer med dagarna?

dem bara rusar förbi av ngn underlig anledning.

Sitter och skriver me långa naglar på nu ( plastnaglar) så de är lite jobbigt att skriva just nu :P Var ju på studentskiva igår och då ville man ju vara fin, men jaa.. man tänker ju inte på att man ska vara i stallet och jobba med dem oxå sen :S men men de löser sig nog.

Namnet på lillplutten är inte riktigt klart men de lutar åt att de blir Somi som betyder heder och ära. Roligt med en till som börjar på s och är fyra bokstäver långt.
Han är riktigt kaxig nu han kommer fram och då ska man klia han över allt och helst vill han sitta i fickan på en :P (skulle väl inte säga nej till de om han hade fått plats ;P ) mamma var på och skulle prova sdätta på han en grimma, men den var för stor och sen var ju oroliga lilla hästmamman med så hon tog sin bebis och gick iväg. aja de blir till att åka och köpa en ännu mindre grimma och ta nya tag igen :) denna gång blir de nog jag som försöker att lirka lite så han vänjer sig vid den. Synd litar på mig till 100 % lr ja 99,9 iaf ^^ jag får göra vad jag vill runt omkring henne. Hon går ivg om de kommer ngn hon inte känner. mamma går bra och lillasyster men de e svårare med främmande människor. 

nu ska ja sova innan ja somnar här ^^

Så gonatt och sov gott allihop :) 


Kommentarer
Emelie

Ja, jag vill vara hårdare mot Ludwig, men Pär säger jämt, ska han inte ligga mellan oss..och visst, jag går med på det. Men jag vill ju inte ha en 18-åring mellan oss sen.

Ja, han klarade sig utan pappa hela dagen, men vad han var glad när han kom hem. Då var han nybadad och pjymas på.

2008-05-22 @ 23:02:51
URL: http://emeliesellmander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0