Så var det en ny månad

nu var de första maj då, jisses vad fort tiden går :S känns som de var nyårsafton igår.. lr ja nästan iaf :P
jag var iaf hemma igårkväll, ja orkade inge mer efter att ha jobbat sen 7.30 till 15.15 men de var så skönt att va ensam hemma, fast ja fick sällskap vid 21 iaf.. och sen kom lillebror hem vid 23 och då hade vi fortfarande inte tittat klart på Pirates Of The Carribean 3 :P men ja filmen är 2 h 40 minuter tror jag ^^


Idag har jag mockat stallet och mamma hagen, sen gick jag in med syster och dammsög hela nedervåningen, visst är man väl duktig, efter de blev det dusch och sen åkte vi och hämtade mormor och jag körde ^^
Vickan och jag funderar på att gå en intensivkurs tillsammans sen, skulle vara skönt om de går fort så att de inte blir långdraget och dyrt.

Nu ska vi snart käka middag, de blir kalkon och ris, gott tror ja de blir iaf! :D

Ska ta en promenad me stordoggarna sen i solen och blåsten kanske kan få med mig ngn att gå med mig, skulle vara trevligt :) Vickan kanske är hemma..

C ya..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0