Aldrig är man nöjd!

I förra inlägget klagade jag på leran och nu klagar ja på snöstorm, man är nog aldrig riktigt nöjd, är det sol så då kommer flygfäna, är de regn så kommer leran, och är det snöstorm.. ja ni fattar.. aldrig nöjd helt enkelt!

Igår var jag ute och red en sväng på Spöket då hon är den enda som inte har några skor som de kan staplas styltor under =) och hon var såå duktig, i stallet kan jag bli tokig på hennes matvrakiga sätt men ute så är hon som en prinsessa att rida!

Ikväll är de mupparnas kväll.. alla jag pratar me tycks vilja vara muppiga och driva med mig.. jag lyckas alltid bli det föremålet..


aja dags att hitta ngt att göra

Herrå!


Kommentarer
Mandy

Men ja lär även ha varma skor :P Ja fryser ju fötterna av mig när ja vart ute 10 minuter :P

2008-11-27 @ 14:35:59
URL: http://mandya.blogg.se/
Mandy

Ja, ett par skitfula typ gummistövlar som va fodrade. me döskallar på. skitballa men fula:P 49 kr :S ordinarie pris 359 :D haha. ja har verkligen fyyndat :)

2008-11-28 @ 23:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0