Ursäkta mig!

..för att ja inte lägger in några bilder, men den enda som har kamera just nu är mamma och det i sin telefon, som hon inte har med sig när vi är ute tillsammans i stallet.. *knorr* Ni skulle se hur långbent thokki har blivit och disa som är högre i bak än i fram, hon ser ut som en riktig trollunge! Min lilla trollunge =) har insett att thokki för tillfället inte är ngt för, ja har ju alltid hft svårt för valack/ hingst i de här fallet, och de är endast några få som de klickat med, senjoriten va en av dem, men ja tror han och mamma kan passa varandra bra, han kommer att bli stor och viktbärande, han har inte långt kvar tills han e lika hög som sin mamma och han är bara sju månader!
Jag har ju lovat att skicka bilder både till Eveline och till Monika som har hingsten, så ja lär ta tag i mammas telefon när ja går ut i stallet =)

Idag har jag varit och kottat av mig håret, känns så skönt! Insåg, att de var prick tre månader sen ja klippte mig, när ja tog fram de gamla tidkortet ja fick förra gången :P Nu e man fin i håret när man ska på girlsnight imorrn ^^

Nu ska ja ta mig till sänge.. orkar knappt hålla ögonen öppna..

Bye bye.. sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0