Den 25:e en fullbokad dag

Vilken seriös bloggskrivare man är :P jisses, man slår nästan rekord i hur långt de går mellan ggrna ^^

En liten sak har hänt i mitt liv.. jag har skaffat eget place!! ska bli skönt att få lite privatliv, men ja.. man blir väl hemma här rätt mycke iaf misstänker ja..

Den 25:e vill ja göra många saker så då hade de ju varit fint om man hade varit amöba.. lr nåt.. först å främst ville ja rida kurs den helgen för Susanne Brännemo och sen ville ja på kanin-utställning me Angi i Tierp då, och samtidigt vill ja tävla i Lydnaden på TBK samma dag :P och jag hade sett fram emot alla dem där sakerna.. som enligt mig, mer än gärna hade kunnat fått sprida ut sig lite, och som plus i kanten så ville Isabelle att ja ska följa me på hundutställning i storvik och ställa en av hennes springrar, men de sket ju sig de me, eftersom kursen var den som var bokad allra först.

DE É HÅRT ATT HA MÅNGA HOBBYSAR!! :P

Imorrn ska jag ta mig ner till mitt lilla krypin och fixa lite, diska grejjer innan man kan använda dem osv.. 
fast först ska ja vänta på att Angi kommer och hämtar hö :) håll tummarna för att hon hämtar en kanin oxå :) btw så har ja tagit bort min lilla Dipsy och har nu bara mitt vita lilla körsbär kvar, vilken i sin tur ser ut som om han haft sju svåra år och aldrig får ngn mat, han har chock-fällt all sin päls och de blev jobbigt för kroppen, så han måste äta upp sig en hel del nu..

Nu ska ja sova i min kära "lilla" säng.. som inte får följa me till mitt krypin :( 

aja natt natt..
 



Kommentarer
Mandy

Hej! Jo, vi bor på Törnqvists gård.

Micke & Birgitta. Där Morrisson bodde förr.

Här uppe i skogen. Aja. Där bor vi iaf :P

Joo, visst va han söt? Min lilla Bamsegos.

2008-10-06 @ 09:24:49
URL: http://mandya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0