Trött & slut

Ja efter en heltidsveckas arbete och massa tårtgörande, inte alltför bra matval och på tok för lite sömn så slogs kroppen ut och jag låg deckad en hel dag med illamående och dan efter var ja helt slut i kroppen så de gick inte att göra ngt då heller, idag känner jag mig någorlunda pigg igen så ja har faktiskt varit ganska aktiv idag :) Om ca 1 timme ska ja åka ut till Tbk med Anna å träna lite med Kira, men vi får se hur det går, för Kira löper....

Idag har jag ringt och beställt tid för höftröntgen på Kira så den 18 augusti ska vi dit, bättre sent än aldrig ^^ Denna gång har jag iaf bestämt mig för att para henne och valet står mellan 2 hanar men det visar sig vilken det blir.. bild på den blivande fadern kommer sen =)

Imorgon om det är fint väder så ska vi åka till Rullsand och bada så Millan har fått ledigt från dagis, om de blir dåligt väder så åker vi till Ikea istället, köket ska få nya stolar =)

aja ha de skoj ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0