kakbak i kras =(

Jag hade precis avslutat dammsuga nedervåningen och då tänkte ja att jag skulle ha kastat ihop en sockerkaka, och skulle ha gjort den lite roligare med att ta bort en del av smeten och blandat den med karamellfärg, sen haft de upp på de andra =) MEN började plocka fram grejjer och insåg att vi inte hade ngt margarin hemma =(

Har glömt att berätta hur de gick i lördags.. Blev ingen placeringen för min och Kiras del.. iof inge konstigt eftersom Kira är som en liten köttbulle just nu :P hon är lite tjock och de var ju rätt kort tid till utställningen så de fanns ingen tid till att få ner henne i vikt, men men de e som alltid lika kul att ställa ut =) så de e bättre lycka nästa gång för då ska hon ha gått ner i vikt! även om hon inte ska vara lika mager som andra hundar kan vara på utställningarna..

Usch vad ja är less på detta väder! De är kallt och man fryser konstant då de i princip blåser i i huset.. nåt åt de hållet.. de blir iaf vädligt kallt inne när de blåser..

Ingen förälder som har ringt tills ikväll så ja antar att de inte blir ngt jobb ikväll, både bra och dåligt, ja behöver pengarna men å andra sidan så kan jag baka istället =) och mocka stallet ska ja göra...
 
Dags att skala potatis.. kanske till och med stoppa in lite i tvättmaskinen.. lr vrf inte göra rent in på toan.. hmm.. ja vi får se vad kreativiteten räcker till :P

Puss å hej!

 Söta lilla Disa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0