vaddå träningsvärk?!

Hua va träningsvärk ja har efter helgens strapatser, Susanne Brännemo var här och höll kurs igen =) de är otroligt kul och givande, men väldigt krävande, och alla dessa muskler som man inte visste fanns gjorde sig plötsligt väldigt påminda!! I söndagsmorse, när ja skulle sätta mig upp i sängen, tog de tvärstopp när ja var halvvägsuppe, de gjorde ONT i hela magpartiet, kändes som att man fått ett krafigt slag precis under revbenen :P
Men som sagt väldigt lärorikt och kul :D Dock var ja på 30-års fest på lördagskvällen så ja insåg att ja inte skulle orka rida på söndagen så ja bad Hannah rida Synd på söndagen så att iaf hästen skulle få gå, bara så synd att jag missade att se det! :( men Hannah har lovat att rida henne igen så att jag får se :)
Idag fick hästarna vila eftersom dem gått så hårt i helgen, imorrn kanske man ska bege sig upp på pållen igen, hon är så otroligt duktig min lilla pålle och ja blir nästan lite stolt över henne och mig själv när ja inser hur duktig hon faktiskt blivit på dem här 3 åren som ja har haft henne =) haha sitter och skryter.. hmm.. jaja ibland får man göra de :P bara de inte blir för ofta...

Sitter och är barnvakt åt en sjuk lillasyster, stackarn har haft feber sen i lördags =/ tror ja ska gå å joina henne i soffan en stund innan de e dags att laga mat..

Ha de fina fisken! puss o kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0