Enya´s tur

Eftersom Kira inte ska paras mer efter 2 misslyckade försök så har vi därför nu valt att para Enya med en herre som heter General Neo, han är välmusklad och otroligt trevlig hane, har nog aldrig träffat en sån gentleman till hund :P Jag tror riktigt mycket på den här kombinationen :)

Mamma var iväg på kurs med Trostan för Peter Häggberg igen och det gick lika bra denna gång, han blir bara duktigare och duktigare, mamma med för den delen ;P dem lär av och med varandra, får han bli lite mera mogen så kommer han bli en rikig kanon häst!

Red Spök igår och då fick jag bli arg på henne, men de var tydligen det jag behövde för jisses va hon fick in häcken under sig! :D tanten kom igång ordentligt, så nu vet jag hur de ska kännas.

Hej så länge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0