Gick fin, fint idag!

Ja idag har jag ridit bägge hästarna, först red jag Synd med Millan och Tuwali, fick göra ett ex antal halter och volter för att hon skulle fortsätta lyssna, för de e ju så tråkigt att bara skritta! :P Men överlag gick de jättebra :)
Sen ville tjejerna putsa lite på sadlarna och de säger man ju inte nej till :P
Sen var de mammas och min tur att rida Trostan och Spök, och gammeltanten är still going strong! Jisses vilken tölt hon har när man väl får henne mjuk :) önskar jag hade mer tid att rida bägge hästarna för Spök är riktigt rolig när man lägger ner riktigt med tid på henne, då blir hon jättefin! Skulle behöva hitta ngn liten träningstävling så man får ngt att träna för med henne oxå..

Efter vi ridit bestämde ja mig för att göra allt klart i stallet utom natthö förstås då ^^ Så nu har jag lagat mat, ska fixa matlåda åt älsklingen och sen tror jag att jag tar en dusch före sängen..

c ya!



Kommentarer
Maja o Zoro

härligt att rida :) hur många hästar har du?

2011-07-07 @ 14:30:43
URL: http://majazoro.blogg.se/
F-aithful@soclog

Ja det har han, ;)

2011-07-07 @ 16:22:56
URL: http://F-aithful.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0