En liten update!

Igår var de kurs för Peter Häggberg igen och denna gången fick Snerra äran att vara med eftersom hon nu kändes som att hon skulle orka med 2 lektioner på banan. Och de gjorde hon var dock VÄLDIGT trött i slutet på pass 2. Men iaf så satt Peter upp på henne på pass 1 för att känna hur hon kändes och han hjälpte mig att böja igenom henne och vips så var hon hur mjuk som helst, han talade sen om för mig hur jag skulle göra och principen är den samma som på mina 2 andra damer, mera benstöd! ojoj kommer ha ena riktiga kroppsbyggar muskler på bena snart ^_^ är i det stora hela väldigt nöjd med min prinsessa och kursen.

Idag var det dags att komma tillbaka till verkligheten.. semestern är slut! Tror ja redan börjat minska i midjan av allt springande man har för sig på jobbet. Det var både läskigt och roligt att komma tillbaka på samma gång, läskigt för allt man inte har koll på :/ men kul att komma tillbaka och träffa många av de goa kollegorna på Lyckebo igen :) Ja dagen flöt väl på med våra småpluttar så bra som den kunde, inte lätt för dessa små att lära känna oss vuxna heller..

men men dags att sussa en ny lång dag imorgon igen.. natt natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0