Long time ago..

Hmm ja nu var det fruktansvärt längesedan jag skrev.. men men kan inte ens säga att jag kommer och bättra mig :P Men det har hänt en hel del grejjer sen sist, t.ex. så är det nu bara 4 hästar hemma, Spök fick fara till himmelen och Valle är på träningsläger. Är för tillfället inte ens säker på att ja skrivit om Valle heller här ^^ men han är iaf en 8-årig isis kille som har det jobbigt att komma igång med tölten. Thokki och Disa är numera inridnina och ska på kurs för 3:e gången med dom på måndag, kul!! :) Dock inte hunnit rida så mycket som jag kanske skulle viljat men man får se det positivt det börjar bli ljusare kvällar :P
 
Aja dags att jobba.. c ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0