Duktig :)

Idag har ja vart duktig! Har städat rummet lagt på 2 till mattor så nu kan man sätta ner fötterna utan att få isbitar till tår :P plus en stor matta i fotändan på sängen :) Har även hängt tvätt, ja tvättställningarna står ju i mitt rum :S störst rum som ingen går in i, då fick de bli så vid ngt "celebert" besök tillfälle.. Så tråkigt att ha dem där, dem tar ju en del plats och man får inte ha rummet ifred, tur att man inte har så många hemlisar :P haha dock är de inte så många som rusar in i rummet på mornarna längre ;)

Har sagt upp min lägenhet.. hinner ju aldrig vara där så då är de onödigt att kasta ut den summan me pengar varje månad, även om ja tycker om lägenheten så kommer de fler tåg ^_^ lr lägenheter kanske man ska säga.. Kicki kanske vill ha sängen som står i lägenheten och då behöver man inte bekymra sig om plats för den, iof hade den fått stå uppe på mitt rum iaf, men nu när köket ska renoveras och förstoras så kommer gästsängen i rummet bredvid behöva flyttas på så då kommer den förmodligen upp på mitt rum.. med lite fantasi så kan den förvandlas till soffa :P  

Nu äre inte långt kvar tills man fyller igen då =/ tiden går hiskelikt fort, och ja kom just på att Issa fortfarande inte fått sin födelsedagspresent :S aj aj aj.. mitt minne är läskigt dåligt..!! De ska ordnas så snart som möjligt!

Idag ska ja åka till Tobo å jobba igen, 4 timmar, ska gå in och köpa en blomma till Evis tror ja, hon har ju klarat körkortet nu :D

Dags att hitta ngt att äta och att ha med sig i matlåda.. Ha de gott!

Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0