kalas tre dar i rad ^^

Ja nu har man fyllt år, och inte känns de nå speciellt heller.. säger som Mandy, de e ju inge speciellt att fylla 21, nee nästa "spännande" anhalt är 25.. o ja anar att tiden fram tills dess lär gå läskigt fort, vips så är man där!! fråga broder han fyllde 25 i december och dessutom ska han snart bli pappa =) och ja blir faster för 5:e gången, hehe kanske tala om att de inte är han som ska ha sitt femte.. nee han är på sitt första nu, de e min andra bror som har fyra stycken och han är ju lite äldre oxå..

I torsdags när ja fyllde så var ja ensam hela dan =/ Issa kom vid halv tre så då stack vi ut och red iaf =) sen kom mamma hem och då fick ja paket, ett rosa ridspö av lillasyster utvalt av henne själv :P varsel jacka och en vojlock (som vi ska lämna tillbaka ;) fel modell.. ) av mamma och Kurt, Jill Johnssons skiva av lillebror och av min söta pojkvän fick jag en mp3 =D me 8GB minne.. har inte så mycket musik, men enligt han kan man lägga in film oxå :P (överlämnar de till han..) På kvällen kom Issa och Emil över o käka marängtårta, av dem fick ja ett "myspyskit" haha ni får gissa själva vad detta kitet innehöll ^^

Igår ,fredag, så klev jag upp tidigt, hade ut hästarna, gick in och bakade tårtbotten, sen diskade jag allt som inte hade fått plats i diskmaskinen. Sen hoppade ja in i duschen, efter de dukade ja och sen kom gamlingarna dvs. Asta, Sture & Mormor så då käka vi lunch och käka tårta efter de  =) slappade en stund efter allt ätande, sen pillade ja me mp3:n en stund, ja jag fick ju inte musiken, nu ska ja bara komma på hur man spelar upp alla i rad :P på kvällen kom Tina och av henne, Gurra, Erik och Ullis fick ja ett presentkort på Rummet Rita och 3 böcker =)

Idag kommer Malin och rider med mig vid lunch tid, sen kommer broder med sambo hem så då ska vi käka tacos ikväll =) just nu är mamma borta på hundkurs me Berta och Kurt plogar snöslask i Tierp, pojkvännen jobbar till 12 och jag får va hemma me lillebror och lillasyster.. *suck* ja lillebror kan ja leva med, men lillasyster! blää..!!

Undra om man ska plugga lite körkort..

Lite planering krävs ^^ höres senare =) Bye!

Just de en bild på Berta oxå...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0