Träning

Idag vare dags för träning för bästa Bonny igen, återigen får man glädjas åt denna lilla häst som bara glatt kliver på transporten! Idag följde mamma med, med Bruda :) Snerra gick fint på banan men kändes inte fullt lika bra som när ja var ut och red med Hanna i torsdags men men några dagar kvar tills tävlingsdax! :) Hon kanske var lite mör från gårdagens pass också men de vet ja ju inte ;) Nu ska ja iaf ta och anmäla mig till Nattfaris tävling här i Svanby måste ju passa på nu när de är så nära :)
 
Igår var vi till Jeanette och Anders på middag och hon gjorde supergod mat! Jag stod för efterrätten och gjorde vit chokladpannacotta med hallonsås :) Jag var iaf väldans mätt o nöjd!
 
Denna vecka fortsätter träningen med Snerra inför tävlingen, har fått tips från Bonny hur ja ska lägga upp det och så får vi se om det är ett vinnande koncept :) de tror ja!
 
Idag gjorde jag lite städning inne på ladan, tog upp massa löshö från golvet och slängde åt tjurarna i lagårn istället vek ihop massa flugtäcken som av ngn anledning hade kommit ur frysboxen jag lagt dom i?! Tips om ni har ngn gammal frysbox som inte fungerar eller om ni av ngn annan anledning inte använder dom, de är super att förvara hästtäcken i för då kommer inte råttorna åt dom. Vi har två stycken nu och lägger täcken i.
 
Här är en bild från gårdagens ridtur på rallyhästen Synd, väldans blåsigt här ute på slätten.
 
Något in zoomad bild då man måste beskära bilderna på instagram. Fick använda det då det av nån anledning inte vill funka att lägga över bilderna från telefonen till datorn.
 
Nee dags att röra på sig igen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0