Gå i ide..

Tänk va glada alla skulle vara då när dem kryper fram ur idet på våren och solen skiner och det grönskar, alla skulle må bra av att ha sovit så länge... för som de är just nu, lr ja kanske inte denna soliga dag, men i övrigt så är man mest sur och nedstämd för att man sovit för lite. Så ja tycker dem ska införa att man ska gå i ide :P

När ska denna förkylning gå över?! ja vill gå å kolla om jag har ansträngningsastma (jobbigt ord :P) ja vill kunna ut och springa på kvällarna, men som de är just nu kan ja inte de för ja håller på att dö efter ca 10-20 meter ;P 

Bakade kladdkakemuffins idag till kursen och dem är såååå gooda!! men de blev ett litet uppehåll i bakningen för vi hade inge margarin så lillebror fick åka å hämta de uppe hos Birgitta, hon sa då att jag INTE skulle ta me nå mer kaffebröd upp dit, *fniss* tror ni jag lyssnade?! hehe nee inte denna gång, ja tog med dem och vips så var dem slut och ja fick många beställningar på dem, jag skickade med kursledaren Susanne Brännemo en hel påse hem, haha hon blev jätteglad när förstod att hon skulle få de :) 

Stackars mamma var tvungen att jobba på kvällen, och skulle börja vid 15.15 men var ju tvungen att åka hem vis ca 14 för att hinna med allt, men då fråga hon mig om inte jag kunde rida han på sista passet, så de gjorde jag, men aj vilken träningsvärk ja lär ha i häcken imorrn! ja har inte ridit i sadel ordentligt sen i oktober ca när Synd kunde ha en sån :P men de var kul iaf, hon kommer igen i oktober och förhoppningsvis har jag fått igång Synd då iaf någorlunda :)

Har fortfarande inte hittat kameran.. *suck*

nu ska ja snart sova.. ska stretcha lite först bara..^^

Sov gott gott folk!

Btw.. kolla in www.freewebs.com/kirevir


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0