Kortis..

skriver bara lite grann idag ^^

Idag har ja jobbat mellan 9-12.30 men de var så skönt att jobba så kort tid, me tanke på att aj rä så förkyld.

Har vart första gången på agilitykursen idag oxå =) var jätteroligt, men de här var bara handlingen så de blir nog ännu roligare när vi kör igång med hindren osv. Jag fick låna en film oxå om agility, har dock inte hunnit titta på den så mer om den kommer :) Kira är så nöjd just nu iaf, fick jaga lite boll när vi kom hem oxå..

Synden håller inne med fölet fortfarande, ja hoppas de kommer innan helgen lr efter, för ja ska ju va borta hela helgen i Alingsås :S Håll tummarna!!

Dags att sov igen blev inte många timmar sömn förra natten..
Go natt och sov gott och dröm söta drömmar ^^ själv ska jag hosta mig igenom min..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0