lot´s of changes..

ja jag skulle vilja säga att det blivit ett föl nu, men de har de inte :( inte än.. utan de har blivit en annan bebis i familjen :P en liten Berta, skratta inte! :P vi fick välja på Berta och Barbro, då bidde de Berta ^^ en liten vit och svart Jrt tik på fyra månader så söt!

Jätteförkyld är jag oxå hostar som en tok och kan knappt sova på nätterna då jag inte kan ta cocillanan längre =( tål den inte, går och mår i i ca. 2 dar efter, efter att jag tagit de. och så fort de blir varmt hostar jag, och så fort man rör sig så hostar man :( jag blir galen! lr ja galnare...

har anmält mig och Kira till agilitykurs på TBK nu så de är kursstart imorgon, ska betala in anmälningsavgift och medlemsavgift nu. SKOJ! :D äntligen har ja fått tummen ur häcken *asg* planen ligger i att starta novisgaility på Uskavi, och nu kanske äntligen mina tankar kan bli sanna ^^

nu ska ja ut och ta in pluttarna, sen ska ja sova (tror ja om inte hostan hindrar mig)
lite planering inför trippen till Alingsås i helgen ska de bli oxå, här gäller de att packa smart då det ska vara 9 hundar och 3 personer i samma bil, samt packning..

aja vi höres!
och du mandy kan du göra så man kan läsa din blogg?! svårt att svara på kommentarer annars :P

Bild på Berta kommer när ja hittar kameran...

krams och Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0