To little sleep, to much to do..

japp så har de blivit, vilket har resulterat i att jag fått en helvetisk förkylning igen!! kanske var Karro som tog med sig Brittens baciller ut i stallet *fniss*, för stackars Britten hade fått flunsan och fått lega i flera dar.

de har vart en låång vecka som gått hiskelikt fort, den har formligen rusat förbi! Jag har inte hunnit ridit ngt, jag har jobbat mån, tis, på Skogsbacken i Björklinge, onsdag avr det inte jobb planerat så jag gick och la mig ca 01 på natten, blev väckt 05.30 av att dagis ringde och fråga om ja kunde jobba, skulle dock börja halv 9.. men godtrogen som man är så sa man ju ja :P trots att man skulle ut på krogen på kvällen, och med lite mera dålig planering så blev det bestämt att ja skulle jobba 8.30- 17 inne på Traktorn dan efter.. hmm ngn som kan gissa vrf ja är förkyld?!
de kan jag..  Idag har jag bara vart i Österrike och jobbat, han var förkyld han me så vi tog det rätt lugnt och när han sov så slumra jag med till en liten stund ^^ Jag kan ju i slutändan glädja mig åt att de blir mycket pengar nästa månad på kontot iaf ;P Kanske behövs när man har fått tillökning i stallet :D

Nu äre bara lite över en vecka kvar innan tiden går ut för Synd och hon har börjat fylla på juvren nu, SÅ SPÄNNANDE SÅ MAN KAN DÖ!! :D
Fick se bilder på ett av Spöks föl som fick år 2005, han var efter Askur från Håkansgården, och det är en väldigt berömd hingst, iaf för dem som lever i Islandshästvärlden :P Spöket börjar oxå runda till sig nu! lägger in lite bilder på flickorna och deras magar.

 Trindis är nyfiken på kameran, -Kanske de är ngt gott som gömmer sig där?
Trindis nr. 2 kollar oxå om de kanske finns ngt gott där.

Jaha på söndag äre dags för utställning igen, i Timrå denna gång och de är JRTC of GB som håller i den. Ska vara i Bergeforsens ridhus, på ridskolan där tror ja. Spännande blire för vi ska ha med oss lilla Enya från kennel Tracking jack´s, egentligen heter hon Russellgårdens Önja men Enya lät finare tyckte matte. Bilder på henne kan ni se på deras hemsida. Och imorgon kommer kommer Sarah med familj med lilla Enya, Sofie ville klappa hästarna och Sarah ville se så att Enya kunde stå med oss, vi hade vissa problem med de förra söndagen :P men nu hade dem tränat på de dära. Sen på eftermiddagen kommer Britt och leker med mig ^^ hon ska följa med oss på utställningen på söndag drf måste hon komma en dag innan. Glömde säga att Kira har börjat löpa vilket har resulterat i att hon införskaffat sig kottar i öronen.. hehe :P de känns så iaf..

image41 
SÖTIS!!

nu ska ja sova, inser att klockan är otroligt mycket.. ingen tidig sängång idag heller...

Natt natt allihopa ^^ C ya!


Kommentarer
Anonym

Mia, du måste sova..jag har oxå varit usel på det förr, men sen jag började gå och lägga mig i tid har förkyldningen släppt och jag är jättepigg på jobbet. lr inte på kvällarna, somnar ämt när man inte vill göra det framför TV:n. Nu har jag bara 29 dagar kvar tills bebben kommer, måste ses någe sen allihop.
krogen, ja, det var längesen, men sen ska jag börja jag med, men ska vänta ett tag först, komma i form.

2008-04-12 @ 10:38:37
URL: http://emelie.sellmander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0