Blåshål!

Fyfan va de blåser ja vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om för det står ett träd precis utanför huset som de bara dånade i nu närd e blåser och ja har inte sovit bra i övrigt i natt heller, haft helunderliga drömmar. Jag träffade t.ex. tjejen som har Synds mamma :S och ja träffade henne på ett underligt ställe. De mest konstiga är att ja inte känner mig trött, vet inte vrf, men de kommer väl ikväll, och de gör inte mig ngt för ja måste typ gå å sova när ja kommer hem, lr ja efter vi har gjort hästarna då... så runt nio ska ja försöka komma isäng.. hehe yeah right.. lycka till, till mig själv säger ja bara..
Nu ska ja gå å släppa ut de fyrbenta, gick ju inte att ge dem mat ute imorse de var bara att ge dem inne, inget skydd i hagen så blir det så. Vet inte hur ja ska göra till lunch.. ska försöka få ut dem gamla foderborden som vi hade till lösdriften och sen sätta skiljevägg på dem så kanske de går bättre när de blåser, fast helst av allt vill man ju ha ett riktigt vindskydd... men i detta lilla hus tar de ju ca 8 år innan ngt sker..

Återkommer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0