no city today..

Nee blev inget av med att åka till stan idag, Issa kunde inte följa me och Mirr skulle till Sofi först så då sket ja i de. Men de gör inge ja har bara slappat istället, ja kan åka tidigare till Tierp imorrn istället och gå å köpa mig ett par tofflor :P men visst ja kom ju inte in till Darkwell som planerat, men men de e ju iaf inga komplikationer me piercingen iaf ^^ så Mirr sa att de inte var nödvändigt, men ja jag vill ju in dit iaf :P även om de gått över 2 veckor nu ^^
Nu sitter jag och väntar på "den osynliga mannen" ja stackarn har fått de smeknamnet då han allt som oftast inte dyker upp när han sagt att han ska komma, han skulle komma före tolv och nu är klockan snart ett.. blir tokig på egna företagare.. dem kan aldrig hålla tiderna, jo iof sjöberg kan de så han kan man ju inte anklaga. Men morbror min är ungeför lika duktig som pelle-martin, MEN han hör iaf av sig om han inte hinner komma, dock hör han inte av sig om man kommer "några" timmar försent.. ja dessa egna företagare!

Nu ska ja ut och ge hästarna lite mat, dem är väl hungriga... igen!
Kanske rida en sväng på ngn av dem, vet inte vem än, men jag vet att mina små fyrbenta vänner gärn kommer ut i skogen en stund och får rasa av sig lite ^^

C ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0