En förhoppning kan så lätt gå i kras..

Ett tag sen ja skrev igen.. inspiration står på ganska låg nivå just nu så aa.. ha lite tålamod ^^ inte för att de ja skriver kanske är de mest intressant att läsa.. men men för de som orkar..

I fredags var ja och Angi till stan (Uppsala) vi hade bestämt att vi skulle åka dit för att sedan avsluta dagen me mat och film hemma hos mig =) när vi kom till stan så började vi med att käka lunch på MAX, en ANING onyttigt.. hmm beror ju på vad man tar.. men vaddå ja är väl ingen kanin heller ;P vi kom ut från MAX ca 14 och sen gick vi in en sväng på "Ur & Penn", men ja hitta inget ja ville ha =/ så vi styrde stegen mot den farliga butiken, där det gäller att hålla fingrarna och pengarna i styr :P för akta er så mycke man hittar som inte är dyrt, men som i det stora hela blir VÄLDIGT dyrt xD och massor med snygga kläder. hmm efter ca 2 ½ timme kom vi ut därifrån :S jag hade då i bagaget 2 stickade tröjor, 4 toppar, 1 bälte och ett diadem. Vi var rätt trötta efter den butiken men bestämde oss ändå för att gå in på H&M en snabbis och sen en sväng på Indiska, men vi orka inge mer efter de så då blev de att vi gick in på Hemköp och handlade kvällens middag, sen styrde vi stegen mot station och där satt vi och vänta på bussen i en halvtimme.. fick uppleva en fullgubbe oxå precis när Angi meddelade att hon skulle ringa en snabbis bara, och mamma ringde precis samtidigt till mig, så Angi konstaterade snabbt att hon inte kunde lämna mig där själv me alla kassar och den läskiga gubben, tack Angi! Men när han inte fick ngn respond så då gick han vidare till nästa busskur för att tracka ngn där..
Hade jag inte haft Angi på bussen hade jag slocknat direkt, men de gjorde ja inte :D Vi kom hem typ 19.40 så då tog ja en dusch och snälla Angi började steka köttfärs =) Mums!

Summering av den dagen var en lyckad men lång dag, but I´ll be happy to do It again!

Igår rusade dagen iväg efter att Angi åkt och ja hade diskat och plockat undan, vi var till Asta en snabbis men sen försvann dagen :S jag vet inte vart den tog vägen!

Idag har ja klivit upp tidigt, för att ge plastpappa frukost på sängen, sen gick ja ut i stallet med mamma så då mockade vi och lillebror kom ut och hjälpte mig att halma, jag var klar 09,15 med allt :O chockerande lr hur! sen kom Per och hämta mig vid 10 då åkte vi upp till åsen och plocka sten till hans akvarium, åkte sen med honom till Tierp för jag skulle till Anneli sen och hälsa på dem och Twist, så roligt att se hur hon har förändrats till en soffpotatis som riktigt njuter av livet =) Anneli, jag och Twist gick på en promenad, för hon skulle visa mig var en dagmamma bodde som ja ska vika hos nu i veckan som kommer, hmm får se om ja hittar dit :S efter promenaden påväg tillbaka så mötte vi Sarah så hon stannade och pratade, jag åkte me henne till affären, så ja slapp gå till station :D väl hemma la ja mig på soffan och slockande rätt snabbt, tills kurt väckte mig för då skulle vi åka till Sture och äta mat :)

Nu tror ja att ja ska gå å färga håret.. lr kanske ja ska lägga mig tidigt :P

aja hursom så ha de bra!

None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0