Virus i data & tji tid..

kanske jag kan skylla på, eftersom jag återigen inte skrivit på så j*vla länge..

Jag har iaf knäppt bilder med mammas telefon så jag ska försöka lägga in dem i datan och sen lägga in lite bilder i bloggen, ska knäppa på bebisarna i hagen som har växt så otroligt mycket!

Var på utställning i lördags i Sthlm, Flottsbro, jättefint ställe men vi hade inte så tur med vädret, det regande hela tiden och det så kallade märkes regnstället som mamma och ja köpte på danneboden höll ju inte emot regnet särskilt länge så vi var totalt smicksura när vi skulle hem, jag hjälpte ju Lena att ställa ett flertal hundar samt trimmade dem. Kom in i BIS final me Ditch :D haha duktiga ja! lr nåt.. Lena visade henne för domaren...
Nästa helg är det dags för inofficiell utställning på TBK, så de är nära och bra iaf och jag ska bara ställa Kira där :) Så håll tummarna!


Har börjat sätta igång Synd nu och har planerat in en ridkurs för Susanne Brännemo, Smårsgårdens Islandshästar. Även känd tv4:as Bonde söker fru, i oktober.

Puss o hej tills nästa gång..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0