Trött, sitter i skolan och har en liten föreläsning..

Klagar inte alls på föreläsningen tvärtom, den känns lättare än en vanlig lektion just nu, kl 11 ska ja börja jobba så jag kommer förmodligen inte kunna var med på hela föreläsingen :( men men.. förhoppningsvis så kanske jag inte missar så mycket..
Dagen kommer att bli lång, nu skolan sen jobbet och sen kommer det komma en liten vovve hem till oss :) håller tummar och tår för att allt går som det ska :) 
Tycker synd om Frida hemma oxå, hon ser så ynklig ut med sin stora tratt på sig, hon var ju klumpig innan och inte blir det bättre när hon har den där på sig.. Frida är som nalle puh stor och snäll men med en mycket liten hjärna! Dem lyckades iaf få bort det mesta av tumörerna i juvret på henne, blev nog en kvar, men dem kunde inte ta den för då hade operation blivit för stor. Jag hoppas bara att hon repar sig fort :)


Nu äre snart dags att fortsätta med föreläsningen, jag hör att dem är på ingång..

Ha de bra allihopa! :)


Kommentarer
kikki

Usch säger jag bara det var ju synd att dom inte kunde ta den sista också....men hoppas hon piggar på sig nu....kram på er

2009-11-20 @ 12:34:22
URL: http://www.hagvikenskennel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0