Äntligen får jag chansen att lägga in lite bilder!

Jag och vårat internet är segare än nånsin :P

Jag har börjat ladda upp batterierna nu när vårsolen tittar fram även om inte vädergudarna kan bestämma sig om de ska va snö lr sol :P

Våra som odygdspåsar har haft sönder ett x-antal handtag till hagen, dem kom på snabbare än oss att de inte fanns nån ström där så då provar man luta halsen emot och känner efter om de är ngn ström sen trycker man bara sig ut och vips ligger handtaget på backen!! dem tycker de är skitkul att få spankulera utanför stallet, som tur är så är de instängt till stallet så dem kommer bara fram dit och inte ut nån annanstans..

Annars har de inte varit några större bekymmer Trostan och Synd racar ikapp när vi är ute och rider :p dem går och triggar varandra så de är tur att jag har haft Synd så länge  :) Hon är klok som en bok min lilla häst annars men när de gäller attt ridas så är de fart under galoscherna kan ja lova :P

I helgen blir de utställning i Timrå då vi ska ställa Enya för första gången sen vi fick henne =) spännande för hon är verkluigen i fin form, likaså Berta är i topptrim just nu :) hoppas bara att domaren får titta på henne och ta i henne utan att hon pinkar på sig.. Kira ska även hon få följa med även om hon numera bor hos min "svärmor" spännande att se hur hon beter sig också och vad domaren tycker nu när även hennes midjemått är bra =)

Nog skrivet nu kommer de lite bilder ^^
Fin bild på trostan tagen i höstas :)





En bild på en stolt liten faster som håller i brorsbarnet Lilly =)







Kommentarer
Veronica

Hej på dej.

Trostan ser jättefin ut.Vilken tur att han fick det bra den lilla björnen.Jag väntar föl som ska komma någon gång i mitten på maj.Betäckte med Svartur som ni kanske sett på Slätterne.Hoppas att allt bara är bra.Ge Trostan en stor kram från mej.

Mvh/Veronica

2010-03-28 @ 17:36:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0