Läggs till i checklistan..

.. listan över sjukdomar jag haft.. Borrelia check! Ja dom trodde iaf de på distriktssköterske mottagningen.. ska träffa läkare imorgon så jag blir hemma från jobbet imorgon med. Men man får väl se det positiva i det hela, jag kan passa på att baka! :D har redan gjort sockerkaka och ska nu rullar chokladbollar, ngt förslag på nåt mer man kan baka? :P

Jag red Synd igår och de var länge sen det gick sådär bra på henne :) Jag var TOKnöjd! Hoppas de går lika bra idag :) Jag har börjat med att varje gång ja ska rida så innan jag sitter upp så gör jag sidoförflyttningar på henne både på framdelen och bakdelen. Och de verkar börja ge resultat :)

Dags att baka vidare! hej hopp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0