Peterkurs idag!

Jisses vilken kurs vi hade idag!! Den kan ja leva länge på! :D Lite bilder från kursen kommer här :P
 
Lite galopp hann vi med också för att få igäng bakbenstrampet ;)
 
Just nu önskar jag att jag var rik så ja hade råd att ha 3 hästar kvar ;P och kunde jobba lite mindre, man får ju ingen fet lön direkt när man jobbar som barnskötare på en kommunal förskola :/
 
Nee nu är de dags att åka och utfodra hästarna igen och spraya dom lite så dom slipper de äckliga insekterna!
 
Fler bilder från kursen kommer!


Kommentarer
Ewa

Jag håller med dej Maria!!! Snacka om att energiboosta sig...såå nöjd o glad över min "vite springare"!
Vi är "rika vi" som får rida för Peter och att Birgitta är så gästvänlig och fixar allt( t o m sadel till mej idag ;)...)
Nu får vi träna på till nästa kurs...
Kram från Mölle o mej

Svar: Ja Energiboost på hög nivå! Mölle var riktigt fin nu i helgen, han är still going strong :)
Kram kram
Mia

2013-05-19 @ 19:55:13
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0