Pirrigt!!

Börjar känna mig lite pirrig inför morgondagen.. men ja håller alla tummar och tår att allt går bra!

Igår var ja och hälsade på i Harbo hos Johanna och Valle (och Andreas såklart ;) ) Vi red en sväng så ja skulle få känna lite på Valle och de var en häftig känsla att känna att han faktiskt töltade :) Bra jobbat Johanna! Men den riktiga anledningen till att jag åkte dit från första början var att jag skulle ta träckprov på Valle, för er som inte vet så är det helt enkelt så att man tar lite av hästens avföring och stoppar i en påse som sen skickas in analyseras, och beroende på resultatet av analyseringen så får man veta om och vad man behöver avmaska hästen med för medel.

Blev en lång dag på jobbet idag, skulle jobba till 16.30 (vilket jag gjorde) men sen hade jag glömt bort att jag skulle haft med mig datorn för vi skulle iväg upp till Lillvreten på PIM.. men men e huvve dumt så e de ;) fick iaf leka lite med photo story på en lånad dator. Kul, men tidskrävande då du kan sitta och göra om i all oändlighet.

Nee nu är de dags att sussa, blev inte så många timmars sömn föregående natt.

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0