Späckad dag

Ja, idag blir de fullt upp hela dan!
 
Började dagen med att fodra hästarna, nu frukost. Sen ska jag åka till stallet och rida fina prinsessan, ska bli så spännande att se hur hon beter sig när vi rider ut :) Men jag är ganska säker på att de går bra.
 
När stallet är klart ska vi dra till Gävle för att äntligen köpa min KAMERA :) Ska även åka till Hööks måste köpa grejer till Snerra och grejer till nya sadeln, helt otroligt, jag är ägare till en Draupnir! ;) Ibland ska man ha tur.. lägger ut lite bilder på vad det blev för inköp sen.
Efter Gävletrippen ska vi åka ut till Ängskär på grillmiddag hos svärmor :)
 
Ja jag kommer nog inte klaga på min lördag iaf ^^
 
Här kommer en pussmule bild på Snerra ;)
 
Sitter just nu och lyssnar på spotify och de är nånting med Rihanna´s Diamonds som jag fastnar för..
 
"We´re like Diamonds in the sky!"
 
Nej dags att göra sig klar för att rida :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0