Tack snälla!!

Tack snälla Hanna och Helena för presenterna, tänk så snygg jag och hästen blir med dessa på oss :)
Tiden bara flyger iväg nuförtiden, sista april har redan varit och vi var och kikade på elden här i byn, lika mysigt varje år när alla bybor samlas och firar sista april :)
Red Synd i torsdags och igår kväll, de är roligt men det ska gå så fort hela tiden. Jag och mamma pratade igår om hur mycket vi har tänkt på våran sits på sista tiden och de känns att man kommer åt hästarna bättre med en "korrekt" sits. Mycket har hänt sedan vi började rida unghästarna, man blir så mycket mer medveten på hur man rider och måste fokusera mycket mer.
 
Just nu känner jag mig som ett barn i väntan på julafton, men kan inte tala om just nu vad det är jag väntar på ;) men tids nog kommer jag visa :P och nej inge barn..
 
Idag hade vi besök av Rosalie och hennes 2 döttrar, de fick rida lite på ridbanan på Thokki och Synd, han är sin mor upp i dagen, läser av situationen så han stod stilla i stallet när de borstade och stod helt stilla när de skulle sitta upp. Kommer eventuellt ha lite lektioner för tjejerna i höst.
 
Här kommer en bild på söta kulan som låg och solade i skottkärran i onsdags när ja var i stallet :)
 
 
Bye bye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0